پاورپوینت فصل چهارم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (روش های پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان)

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل چهارم کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان (روش های پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان) نوشته علی ستاری در قالب pptx و در حجم 96 اسلاید:

بخشی از متن:
ما پیش‌تر در مورد فطرت فطری تفکر بحث کرده‌ایم. با توجه به اینکه تفکر فطری وجود دارد، مربیان و معلمان می‌توانند به ظهور و تقویت آن کمک کنند. انواع مختلف تفکر در شرایط و زمینه‌های مختلف آشکار می‌شود و روش‌های گوناگونی برای بروز آنها وجود دارد. ما نمی‌توانیم تمام روش‌های بروز تفکر را در اینجا ذکر کنیم، اما برخی روش‌ها وجود دارند که به خصوص در تقویت و رشد تفکر در کودکان و نوجوانان تأثیر بیشتری دارند.

در این بخش، ما برخی از مهم‌ترین روش‌هایی که نتایج پژوهش‌ها تأثیر آنها را بر پرورش تفکر در کودکان و نوجوانان تأیید کرده‌اند، معرفی می‌کنیم. استفاده از این روش‌ها توسط مربیان و معلمان می‌تواند به ترویج و تقویت تفکر در کودکان و نوجوانان کمک کند.

بازی
برداشت‌ها و تفسیرهای مختلفی از بازی وجود دارد. برخی آن را به عنوان سرگرمی و تفریح می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان ابزاری برای یادگیری و فراغت معرفی می‌کنند. متأسفانه گاهی اوقات بازی به معنای تمسخر دیگران تفسیر می‌شود که در این حالت، مسخره کردن دیگران به شکلی از بازیگری در نظر گرفته می‌شود.

دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 487 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 96

حجم فایل:206 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252