پاورپوینت فصل دوم کتاب سازمان و قوانین آموزش و پرورش (کلیاتی درباره قوانین و مقررات آموزشی)

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل دوم کتاب سازمان و قوانین آموزش و پرورش (کلیاتی درباره قوانین و مقررات آموزشی) ایران نوشته احمد صافی در قالبpptx و در حجم 34 اسلاید: 

بخشی از متن: 
اهمیت و ضرورت توجه به قوانین و مقررات آموزشی 
مدیریت به صورت اعم  و مدیریت آموزشی به طور اخص، مبانی ، اصول مشترک و نظریه های مشخصی دارد که مدیران رده های مختلف در هر یک از سازمان های اداری، صنعتی ، بازرگانی آموزشی و پرورشی برای تحقق اهداف و افزایش کارآیی بیشتر سازمان مربوط و در فرآیند مدیریت باید به آنها توجه کنند .
یکی از عوامل موثر و مشترک در عنوان مدیریت ها وکلیه رشته های مدیریت ، وجود قوانین ومقررات مناسب و رعایت آن ها در سازمان است . اجرای عدالت در سازمان های گوناگون ازجمله سازمان های آموزشی و نجات یافتن از روابط و اعمال نفوذ در تصمیم گیری ها ، مستلزم وجود ضوابط و تدوین مقررات لازم است .

بنابراین  مدیرانی می توانند به اداره موسسات اداری و آموزشی بپردازند که قوانین و مقررات مناسبی در احتیار داشته و آگاهی کامل داشته باشند.

 آگاهی مدیران و معلمان از قوانین و مقررات آموزشی سازمان های مختلف آموزش و پرورش کاملا ضروری است؛ زیرا این امر موجب می شود نسبت به حقوق و مزایای معنوی و مادی خود و دیگران در زمینه تعلیم وتربیت واقف گرند و برای انجام دادن وظایف خود در زمینه های اداری و آموزشی توفیق بیشتری یابند. 

منابع قوانین و مقررات آموزشی 
اهم منابع قوانین و مقررات آموزشی عبارت اند از :
1- حقوق انسانی و جایگاه آن در قوانین الهی 
2- قراردادهای بین المللی
3- قانون اساسی 
4- قوانین عادی
5- تصویب نامه
6- اساسنامه 
7- آیین نامه
8- بخش نامه

دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 900 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:207 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252