پاورپوینت فصل پنجم کتاب مشاوره گروهی جرالد کری (مراحل بعدی رشد و تکامل گروه)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل پنجم کتاب نظریه و کاربست مشاوره گروهی نوشته جرالد کری (مراحل بعدی رشد و تکامل گروه) ترجمه کیانوش زهراکار، فرشاد محسن زاده، احمد حیدرنیا، علیرضا بوستانی پور، عباس سامی در قالب pptx و در حجم 35 اسلاید:

بخشی از متن: 

در این فصل زمان تمرکز بر ادامه مبحث فرایند تحول گروه در عمل بر مرحله کار مرحله اختتام و موضوعات مربوط به بعد از اتمام گروه شامل ارزیابی و پیگیری نیز تمرکز می کنم. علاوه بر این در مورد خصوصیات اساسی گروه در هر یک از مراحل وظایف اعضا و مشکلات احتمالی که ممکن است در گروه پیش بیاید و وظایف اصلی رهبر در گروه در طی این مراحل نیز بحث خواهد شد.

مرحله چهار: مرحله کار - همبستگی و سازندگی
هیچ خط تقسیم مطلقی بین مراحل مختلف گروه وجود ندارد و در تمام گروه ها بین مراحل مختلف اشتراکات و همپوشی قابل ملاحظه ای وجود دارد. این امر به ویژه در مورد حرکت گروه از مرحله انتقال به مرحله کار که به واسطه شناسایی و بررسی هرچند خطر مشکلات مهم فرد اقدام موثر در جهت ایجاد تغییرات رفتاری مطلوب مشخص می‌شود بیشتر صدق می‌کند. مرحله کار به وسیله تعهد اعضا به بررسی مشکلات عمده که در گروه مطرح می کنند و توجه به پویایی‌های گروه مشخص میشود. مطمئن باشید که یادگیری و عمل در سراسر مراحل اولیه و انتقال نیز رخ می دهد با این حال میزان بالاتر همبستگی در گروه ادراکی روشن‌تر آنچه اعضا در گروه در صدد انجام آنند و سطح شدیدتر تعاملات میان اعضای گروه در مقایسه با مراحل قبل از جمله خصوصیات مرحله کار است.

"توجه"
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 5121 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:121 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252